Аз съм го направил с едно реле за двата леда, и без плюс от мигач, работи перфектно.
Известие
Collapse
No announcement yet.
DLR - дневни светла на Алфа Ромео 159
Collapse
X
-
Докато се рових кое реле и кой бушон за какво е, за +12V към DRL, неможах да намеря бушон номер F24 от кутията до акумулатора, чий го държи там
Тук съм постнал owner manual, та този бушон може да се види на страница 213.
После гледах и един "комшия" как ги инсталира и "учудващо" и той от там взема +12V
https://www.youtube.com/watch?v=FD-8tkq_Bi8'08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДа разбирам, че F24 го няма в гнездото? С ръчни скорости ли си? Ако да, най-вероятно го няма, защото според Е-learn този бушон е за управлението на автомата.
Мисля, че кабелът за +12 може да се прекара от кутията, през едната гофрирана тръба и ще излезе точно пред левият фар.Last edited by Neokill; d.m.y г., 15:18.'08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E
Comment
-
Ползвай 5 амперов предпазител за дневните. Аз лично много мразя да буча кабели в гнездата на предпазителите и поради това бих направил връзката на съответния конектор (конектор "A" пин 7 или 8 ) на гърба да модула:
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Направих си дневните с двуцветните китайски крушки и мой контролер, който ги пали, когато моторът заработи.
При включване на габарити или къси/дълги светлини (оригиналните крушки на габаритите съм ги разкарал), светят на 20% от мощността си:
заедно с късите (55W ксенон):
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеЗахранване съм взел от Игнишън релето. Сложих си и прекъсвач,за да мога да светят габаритите самостоятелно,защото ми правят въртели на прегледа.
Comment
-
Упражнението е много лесно.
1 - Изключват се оригиналните крушки за мигачи от цоклите им и се изваждат от гнездата им.
2 - На тяхно място се поставят двуцветните LED крушки
3 - Китайските цокли се включват в празните цокли за мигачите
4 - На тънките черни проводници от двуцветните крушки се подава +12V след контакт.
Ако искате да ги гасите, прекарвате въпросните +12V през ключе.
Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:27.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от archimedes Покажи съобщениеНякой може ли да ми препоръча сервиз за това упражнение или някой тук, който го е правил и му се занимава
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеУпражнението е много лесно.
1 - Изключват се оригиналните крушки за мигачи от цоклите им и се изваждат от гнездата им.
2 - На тяхно място се поставят двуцветните LED крушки
3 - Китайските цокли се включват в празните цокли за мигачите
4 - На тънките черни проводници от двуцветните крушки се подава +12V след контакт.
Ако искате да ги гасите, прекарвате въпросните +12V през ключе.
в сезона на дините сме, срещу шише мастика, все ще откликне някой
156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Имам следното питане. И аз взех този тип DRL за дневните светлини но ми се иска да получа следния резултат. Искам да ги направя да светяп единствено ако копчето за фаровете е пуснато на autо, а на нулево полужение да не свети нищо. Питането ми е следното: дали някой го е правил и знае как да го направя и аз. Дали при смръчаване автоматично ще се пуснат фаровето и съответно обратния вариант. И дали ако потърся захранването на точно тази позиция на лостчето ще мога да го ползвам за захранване на DRL-а. И последно теябва ли да слагам някакво реле или само да ползвам плюсовия кабел с бушона който е в комплекта. Благодаря предварително и само да кажа че имам някакви познания за да го направя сам но не съм спеч или ел техник,така че с по прости думи 😂
Comment
-
Ако правилно съм те разбрал, искаш дневните да се палят само, когато ръчката е на положение "auto" и да гаснат щом сензорът запали габаритите.
Ако е така, можеш да го направиш с 2 релета. При положение "auto" ръчката комутира шаси към извод на боди компютъра. Можеш да ползваш този извод за да включва реле, управлявано по шаси, което ще захранва дневните. +12V които се комутират от това реле ще прекараш през нормално затворен контакт на второ реле, което пък ще се управлява с + от габаритите.
Добре е обаче, преди да се прави, каквото и да било да се премери напрежението на въпросния извод на боди компютъра, когато режимът "auto" не е включен. Ако се измери напрежение под +12V, е добре първото реле да бъде електронно. Т.е - с високоомен вход.
Изобщо - варианти за управление на дневните, колкото искаш. Аз обаче смятам, че най-добрият е те да се палят автоматично, когато моторът заработи. Оттам нататък могат да се направят да гаснат с пускането на габаритите (ръчно или автоматично). Това изключва вероятността да забравиш да ги включиш и така да отнесеш някоя глоба.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:09.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко правилно съм те разбрал, искаш дневните да се палят само, когато ръчката е на положение "auto" и да гаснат щом сензорът запали габаритите.
Ако е така, можеш да го направиш с 2 релета. При положение "auto" ръчката комутира шаси към извод на боди компютъра. Можеш да ползваш този извод за да включва реле, управлявано по шаси, което ще захранва дневните. +12V които се комутират от това реле ще прекараш през нормално затворен контакт на второ реле, което пък ще се управлява с + от габаритите.
Добре е обаче, преди да се прави, каквото и да било да се премери напрежението на въпросния извод на боди компютъра, когато режимът "auto" не е включен. Ако се измери напрежение под +12V, е добре първото реле да бъде електронно. Т.е - с високоомен вход.
Изобщо - варианти за управление на дневните, колкото искаш. Аз обаче смятам, че най-добрият е те да се палят автоматично, когато моторът заработи. Оттам нататък могат да се направят да гаснат с пускането на габаритите (ръчно или автоматично). Това изключва вероятността да забравиш да ги включиш и така да отнесеш някоя глоба.
Comment
Comment